Monday, February 14, 2011

KETAHUI BILE LELAKI BERFIKIRAN NAKAL..!

Salam semua….ada sape2 kat sini yang nakal tak?hehe….kalau ada duk diam2 and baca ape yang aku tulis nie ek…ke kalau korang nak buat nakal gak boleh comment2 kat bawah nie untuk menyerlah kan tahap kenakalan anda tu…hikhik….



So jom tengok bila masanya lelaki nie berfikiran nakal ek....hanya melalui gambar ini dapat meninterpretasikan what some guys really think….aku tak kata semua ek…sesetengah jer kot yang fikir cam nie….hehe...korang baik2 kan....







Bila lelaki yang berfikiran biasa: Alah…aku x memilih gurlfrenz lah…..aku nak yang biasa2 ajer…sedap mata memandang…yang penting mak aku berkenan nak wat menantu bila bawak balik rumah berjumpa (hehehe…anak mithali katakan…)


Bila lelaki berfikiran nakal: tu gurlfrenz ko ke tu?ok la padan dengan ko….( tapi dalam hati cakap…mustahil aku nak gurlfrenz macam tu.…hehe…orang macho macam aku..gurlfrenz mesti hot beb!! Bab nak wat isteri??? Alah…tu nanti2 lah…enjoy yourlife first…)



Bila lelaki yang berfikiran biasa : Berdua itu lebih baik….alhamdullilah bertuah aku dapat si dia ni….confirm aku nak buat calon isteri…hekhek….


Bila lelaki berfikiran nakal: ishh2….rimas lah…mmg lah berdua itu lebih baik…tapi kalo dah asyik nak berkepit jek 24 jam dengan dia baik aku layan DOTA lagi syookkk wooo…DOTA ( dunia orang tanpa awek)….ahakzz…
 




Bila lelaki berfikiran biasa : Tak best nyer hidup membujang nie….semuanya sorang2…orang lain ada juga awek nak ajak jln2…g tgk wayang…aku nie…duduk rumah jer…on9 fb main game…nak kata aku nie tak hensem( perasaan lebih masa nie) boleh tahan gak…hehehe….agaknyer aku nie kurang nakal dalam mengayat awek2 kat luar tu….alahai nasib badan den lah….


Bila lelaki berfikiran nakal : aishh…dulu aku single…sekarang sudah berpunya….tapi sekarang nie kalau aku nak double lagi kiri dan kanan mesti gerek kan? lalalaalla…..dunia ana yang punya…ada awek kiri dan kanan….satu pergi ana tambah lagi….







Bila lelaki berfikiran biasa: Sayang dan cinta punya pasal awak  membebel pon membebel lah cik intan payng oii…selagi telinga kuali boyfrenz  awak  nie tahan bebelan awak  tu…..awak jadilah walkie talkie 24h 7d yer my dear…..


Bila lelaki berfikiran nakal : Oiiiiiiii…..x penat ke hang pa nie asyik jadi radio rosak 24 jam hah? Aku dah pasang penutup telinga besar gedabak pon hang x berhenti2 membebel…adoiyai……

 


Bila lelaki berfikiran biasa : Perkahwinan itu permulaanya sebuah kehidupan dalam mencari kebahagiaan bersama isteri tercinta….i wiil be ur king n ur will be my queen in my heart dear….hakhak….macam tak caya jek aku dah nak kawin esok….sape2 tolong tampar sikit pp aku kasi sedar sikit….


Bila lelaki berfikiran nakal: ape kawin??? Kawin??? Kawin??? Game over…..over….no reload……..



 ********


p/s : ok ini hanya la pendapat semata2 yer....tiada kene mengena dengan lelaki yang single atau pon sudah berkahwin...hehe..kalau ada sebarang pendapat ke....ke nak tambah lagi ape2 kenakalan yang tertinggal...jangan malu2 nak tambah lagi.....oh yer..kalau suka boleh gak share...ahakzz...oh yer ade budak nakal ke kat sini???

 

No comments:

Post a Comment